Wraz ze stale rosnącym zapotrzebowaniem na usługi contact center, istnieje szereg nowoczesnych rozwiązań, które mogą pomóc Ci lepiej zarządzać klientami. Jeśli chcesz poprawić jakość obsługi klienta, to skorzystanie z któregoś z tych nowoczesnych rozwiązań będzie korzystne.
Nagrywanie połączeń telefonicznych jest taką funkcją, którą powinno mieć każde call center. Dzięki niej możesz nagrywać wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i zapisywać je na dysku twardym lub w chmurze. W razie potrzeby możesz je później odsłuchać, co jest przydatne, jeśli chcesz przeanalizować, jak Twoi agenci radzili sobie w określonych sytuacjach lub jeśli chcesz się upewnić, że przestrzegali prawidłowego protokołu w kontaktach z klientami.
Ta funkcja pozwala osobom, które korzystają z oprogramowania do czatu na żywo na swojej stronie internetowej, odpowiadać na pytania klientów bez konieczności odbierania telefonu lub przechodzenia przez e-mail. To ułatwia im również, ponieważ nie muszą wylogowywać się z jednej aplikacji i logować do innej tylko po to, aby odpowiedzieć na pytania konsumentów.
Oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Oprogramowanie CRM pomaga firmom śledzić dane swoich klientów, takie jak informacje kontaktowe, wcześniejsze zamówienia i bilety wsparcia.