Polecamy

Nowoczesne rozwiązania powszechnie stosowane w call center

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wraz ze stale rosnącym zapotrzebowaniem na usługi contact center, istnieje szereg nowoczesnych rozwiązań, które mogą pomóc Ci lepiej zarządzać klientami. Jeśli chcesz poprawić jakość obsługi klienta, to skorzystanie z któregoś z tych nowoczesnych rozwiązań będzie korzystne.

Nagrywanie rozmów telefonicznych

Nagrywanie połączeń telefonicznych jest taką funkcją, którą powinno mieć każde call center. Dzięki niej możesz nagrywać wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i zapisywać je na dysku twardym lub w chmurze. W razie potrzeby możesz je później odsłuchać, co jest przydatne, jeśli chcesz przeanalizować, jak Twoi agenci radzili sobie w określonych sytuacjach lub jeśli chcesz się upewnić, że przestrzegali prawidłowego protokołu w kontaktach z klientami.

Integracja z czatem na żywo

Ta funkcja pozwala osobom, które korzystają z oprogramowania do czatu na żywo na swojej stronie internetowej, odpowiadać na pytania klientów bez konieczności odbierania telefonu lub przechodzenia przez e-mail. To ułatwia im również, ponieważ nie muszą wylogowywać się z jednej aplikacji i logować do innej tylko po to, aby odpowiedzieć na pytania konsumentów.

Oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Oprogramowanie CRM pomaga firmom śledzić dane swoich klientów, takie jak informacje kontaktowe, wcześniejsze zamówienia i bilety wsparcia.

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
System jednego klucza – co warto wiedzieć o takich zamkach
System jednego klucza – co warto wiedzieć o takich zamkach
Otwieranie i zamykanie zamka, jak i noszenie ze sobą kluczy może być bardzo uciążliwe. W związku z tym wiele osób […]
Jakie usługi oferują doradcy podatkowi w zakresie podatku od nieruchomości?
Jakie usługi oferują doradcy podatkowi w zakresie podatku od nieruchomości?
Konsultanci ds. podatku od nieruchomości oferują różnorodne usługi. Niektórzy skupiają się na wszystkich aspektach opodatkowania nieruchomości, podczas gdy inni mogą […]
Jakie korzyści płyną z automatyzacji produkcji?
Postępujący rozwój technologii sprzyja zastąpieniu ludzkiej pracy robotami. Zjawisko automatyzacji coraz częściej pojawia się w przedsiębiorstwach. Polega na wykonywaniu przez […]
Ostatnie wpisy