Przedsiębiorczość i gospodarka

Małe i praktyczne nośniki reklamowe

Opublikowano: 4 sierpnia 2020 o 11:58   /   przez   /   komentarze (0)

Efektywna reklama jest w dzisiejszych czasach kluczowym elementem, który decyduje o sukcesie firmy na mocno konkurencyjnym rynku. Ta zasada dotyczy zarówno małych, jak i ogromnych przedsiębiorstw. Bardzo często stawia się na duże bilbordy i tablice, ponieważ można na nich umieścić czytelne logo widoczne ze sporej odległości. Nie warto jednak rezygnować z niewielkich nośników – w wielu przypadkach okazują się bowiem znacznie bardziej skuteczne. Mowa tutaj choćby o etykietach samoprzylepnych z nadrukiem, służących do oznaczania różnych przedmiotów.

Niewielkie gadżety to strzał w dziesiątkę

Najbardziej praktycznymi nośnikami reklamy są rozmaite gadżety z logo lub nazwą firmy, rozdawane klientom za darmo przy zakupach lub w ramach promocji na targach branżowych czy konferencjach. Ich zaletą jest przede wszystkim możliwość taniego kształtowania pozytywnego wizerunku marki i utrwalanie świadomości o jej istnieniu w umysłach odbiorców. Oczywiście podstawowym warunkiem osiągnięcia tego celu jest nadrukowanie na powierzchni stosownego znaku, logo, tekstu albo grafiki jednoznacznie kojarzącej się z daną firmą.

Do najczęściej wykorzystywanych gadżetów zaliczamy: długopisy, ołówki, kubki (zwykłe i termiczne), materiałowe torby na zakupy, koszulki, bluzy, czapki z daszkiem, notesy, portfele, parasole, pendrive`y (mobilne nośniki pamięci USB), a także power banki (magazyny energii elektrycznej). Oprócz tego dosyć popularnymi nośnikami reklamy są tradycyjne ulotki, karteczki samoprzylepne, naklejki oraz specjalne magnesy drukowane na folii magnetycznej (przeznaczone do naklejania na lodówkach lub samochodach). Produkcję tych ostatnich elementów można zamówić np. na https://naklejkon.pl/category/magnesy.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Komentarz
Podpis Adres e-mail Strona WWW

17 − pięć =