Lifestyle

Jak połączyć konferencję z wyjazdem integracyjnym dla pracowników?

Opublikowano: 18 marca 2020 o 07:39   /   przez   /   komentarze (0)

Profesjonalna organizacja konferencji wymaga odpowiedniego zaplecza. W jego skład wchodzą: odpowiednio duża i wyposażona sala konferencyjna, baza hotelowa oraz usługi gastronomiczne. Z racji natury takiego wydarzenia wszystkie wspomniane elementy muszą prezentować odpowiedni standard. Takie niemałe wymogi są w stanie spełnić tylko wyspecjalizowane ośrodki. Najlepsze hotele sale konferencyjne mają już w standardzie swojego wyposażenia. Dobrym pomysłem wydaje się organizacja konferencji połączona z imprezą integracyjną. Takie rozwiązanie pozwala firmie optymalizować koszty. Dzieje się tak, ponieważ zaplecze niezbędne do organizacji obu tych rodzajów wydarzeń co najmniej częściowo się pokrywa.

Jak wybrać odpowiednie miejsce?

Dokonując wyboru konkretnego miejsca, w którym zorganizujemy konferencję połączoną z imprezą integracyjną, musimy wziąć pod uwagę nieco więcej kryteriów. Jednym z nich walory turystyczno-rozrywkowe wybranej lokalizacji. Dobrze byłoby, żeby miejsce takie było ciekawie położone oraz oprócz usług hotelowo-gastronomicznych oferowało dodatkowe atrakcje np. basen czy spa. Pozwoli to naszym pracownikom w miłej atmosferze zrelaksować się po wrażeniach poprzedniego wieczoru. I choć ogólny koszt takich udogodnień nie będzie mały, warto potraktować go jako inwestycję. Inwestycję w budowę pozytywnego wizerunku jako pracodawcy, a tym samym w motywację i lojalność pracowników. Przykładowa oferta spełniająca wymienione kryteria jest dostępna na https://hotelmoran.pl/konferencje/oferta-dla-firm.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Komentarz
Podpis Adres e-mail Strona WWW

cztery × 4 =