Polecamy

Regały magazynowe – jakie rodzaje wyróżniamy?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Regały magazynowe są istotną częścią magazynu lub centrum dystrybucyjnego. Pomagają one w maksymalizacji pojemności magazynowej poprzez utrzymywanie produktów zorganizowanych i dostępnych. Istnieją różne rodzaje regałów magazynowych dostępnych na rynku w zależności od rodzaju produktu, który musi być przechowywany. Najczęściej używane regały obejmują regały wjezdne, regały paletowe, regały przepływowe paletowe i regały przepływowe grawitacyjne. Czym charakteryzują się poszczególne typy?

Regały wjezdne

Regały wjezdne to najpopularniejszy rodzaj regałów magazynowych, który ma zapewnić stabilność produktów i łatwość dostępu do nich. Wszystkie regały wjezdne mają kilka zalet: są łatwe w montażu i demontażu, można regulować ich wysokość i szerokość w zależności od potrzeb klienta, a także są wyposażone w kółka ułatwiające transport.

Tego typu regały są dostępne w różnych rozmiarach i mogą być instalowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Istnieje kilka rodzajów regałów wjezdnych:

  • Regały rolkowe – stosowane do składowania towarów o wymiarach do 1200 mm;
  • Regały piętrowe – stosowane do składowania towarów o wymiarach do 1000 mm;
  • Regały spiralne – stosowane do składowania towarów o wymiarach do 1000 mm;
  • Regały półkowe – stosowane do składowania towarów o wymiarach do 800 mm;
  • Regały paletowe – stosowane do składowania palet;

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Stojaki rowerowe – jak z nich korzystać?
Stojaki rowerowe – jak z nich korzystać?
W ciągu ostatnich kilku lat daje się zauważyć rosnące zainteresowanie zdrowym i ekologicznym trybem życia. W te ramy znakomicie wpisuje […]
Dlaczego warto zainwestować w reklamy?
Dobrze opracowana strategia marketingowa to jeden z ważnych aspektów działalności tych firm, które zabiegają o stabilną pozycję rynkową. Skuteczna reklama […]
Od czego zależy sukces firmy?
Od czego zależy sukces firmy?
Wbrew pozorom sukces firmy nie opiera się na tym, jakie usługi albo towary oferuje. Znacznie ważniejsze jest podejście do klienta […]
Ostatnie wpisy