Promowane

Na czym można zamieścić reklamę?

Opublikowano: 3 marca 2019 o 08:11   /   przez   /   komentarze (0)

Reklama musi być zauważona

Reklamowanie usług i produktów danej firmy, jest jednym z ważniejszych elementów gwarantujących powodzenie sprzedaży. Reklama ma różną formę i dociera do różnych odbiorców. Aby potencjalny klient nie przeoczył informacji, których potrzebuje do zakupu towaru, trzeba pomyśleć o tym, jak do niego dotrzeć, bo wszechpanująca konkurencja zmusza producentów do szukania najskuteczniejszych form promocji produktu. Na szczęście form reklamy także istnieje bardzo dużo, dlatego może być ona dostosowana indywidualnie do każdego, kto chce z niej skorzystać.

Różnorodność – gwarancją dotarcia do wybranej grupy odbiorców

Reklamy znajdują się dookoła nas. Można umieścić je tam, gdzie ludzie szybko je zobaczą. Można wyróżnić:

  • bilbordy przy drogach – są wielkie, bardzo dobrze widoczne dla użytkowników dróg. Mogą być przytwierdzone do jakiejś budowli bądź instalacji, albo trwale związane z gruntem. Wymaga to jednak pozwolenia, ponieważ taka konstrukcja w świetle prawa uważana jest za budowlę;

  • reklamę tranzytową – jej nośnikami są np. pojazdy komunikacji miejskiej, samochody prywatne lub specjalne samochody reklamowe. Wykorzystuje się do tego celu folię One Way Vision, która po naklejeniu na szybę, nie ogranicza widoczności z środka pojazdu, a powiększa obszar reklamy;

  • tablicę reklamową – przytwierdzona do specjalnych słupów, budynków, służąca do eksponowania reklam;

  • citylight – są to tablice ogłoszeniowe, najczęściej podświetlone, umieszczone np.; w centrach handlowych, na dworcach i przystankach. Wbudowane są w wiaty przystankowe, obudowy przejść podziemnych. Występują również wolnostojące np.; w metrze, w pasażu handlowym;

  • słupy ogłoszeniowe – znane już w połowie wieku XIX. Umiejscowiony zwykle w centrach miast, wsi, czy węzłów komunikacyjnych;

  • standy kartonowe – na uwagę zasługują także pudełka reklamowe, i inne konstrukcje prezentowe, które można postawić na podłodze np.; sklepu, przed sklepem. Duże zastosowanie znalazły na targach prezentujących produkty firmy.

Coraz częściej reklamy drukowane są na specjalnych pudełkach takich jak te dostępne na https://postacie-reklamowe.pl/pudelka-reklamowe. To tani i ciekawy sposób na zaprezentowanie swoich usług.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Komentarz
Podpis Adres e-mail Strona WWW

czternaście − jedenaście =