Przedsiębiorczość i gospodarka

Pakiet office dla firm – kiedy się przydaje?

Opublikowano: 24 maja 2021 o 09:15   /   przez   /   komentarze (0)

Pakiet Office to od lat jedno z najbardziej popularnych i powszechnie wykorzystywanych w pracy biurowej narzędzi. Wśród jego zalet warto wymienić przede wszystkim bardzo intuicyjne jego użytkowanie, a także niewielkie wymagania sprzętowe. Na uwagę zasługuje również fakt, że wykupienie licencji Microsoft Office dla firm pozwala w jednym miejscu zebrać wszystkie niezbędne edytory tekstowe oraz narzędzia do tworzenia mniej lub bardziej skomplikowanych wyliczeń, a także prezentacji czy innych form użytkowych.  Wszystko to sprawia, że pakiet ten od lat cieszy się największym uznaniem wśród firm na terenie Polski i nie sposób wyobrazić sobie funkcjonowania firmy bez jego udziału oraz wszystkich ułatwień, jakie oferuje.

Licencja Microsoft Office dla firm i przedsiębiorstw

Warto zaznaczyć, że choć istnieje wersja darmowa (testowa) pakietu Microsoft Office to jednak każda firma powinna zainwestować w licencjonowane oprogramowanie tego typu, gdyż wiążę się to przede wszystkim ze zwiększoną funkcjonalnością oprogramowania. Pakiet można zakupić między innymi na stronach oficjalnych jego dystrybutorów – jak na przykład https://www.onexstore.pl/oprogramowanie/licencje-microsoft-open/office-365/office-365-business/. W dobrym geście wielu firm należy również organizowanie szkoleń dla swoich pracowników z obsługi programów Office – jest to bardzo dobre rozwiązanie, gdyż regularnie powstają coraz to nowsze wersje, które są bardziej zaawansowane i przyjazne dla użytkowników. Warto więc znać nowinki i ułatwienia, które przydają się w bardziej efektywnej pracy.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Komentarz
Podpis Adres e-mail Strona WWW

3 × trzy =