Na rynku motoryzacyjnym istnieje wiele różnych rodzajów układu zawieszenia. Jednym z nich jest zawieszenie gwintowane, które daje możliwość modyfikacji wysokości nadwozia, jak i sztywności amortyzacji. Niezależnie od miejsca montażu, składa się z czterech niezależnych kolumn resorująco-tłumiących. Co więcej, kolumny są ze sobą zintegrowane, czyli amortyzator znajduje się w centrum sprężyny.
Zawieszenie gwintowane ma nagwintowaną obudową, która pozwala regulować prześwit samochodu za pomocą talerzy lub nakrętek, na których znajdują się sprężyny. Talerze przeznaczone są do przesuwania sprężyny wzdłuż jej osi, aby obniżyć pojazd. W celu regulacji stosuje się dołączony do układu zawieszenia klucz. Montując ten rodzaj zawieszenia, warto pomyśleć o rozpórkach, szczególnie w przedniej części pojazdu. W trakcie dynamicznej jazdy i szybkiego wchodzenia w zakręty, twarde zawieszenie wywołuje naprężenia w karoserii. Choć samochody sprawiają wrażenie sztywnych, ich konstrukcja pracuje oraz wygina się w trakcie jazdy. Decydując się na modyfikację układu, można pojedynczo wprowadzać nowe elementy. Wymaga to doświadczenia oraz pewnych umiejętności motoryzacyjnych, a przede wszystkim znajomości działania poszczególnych mechanizmów. Alternatywnie można zakupić pełny zestaw części. Jeśli jesteśmy zainteresowani takim rozwiązaniem, to możemy skorzystać z bogatej oferty zawartej na witrynie https://eibach.pl/product/pro-street-s-peugeot-307-sw-pss65-70-004-02-22/peugeot-307-sw-3h-04-2002-09-2003-20-hdi-135/92425/ i dokonac zakupu pełnego kompletu do zawieszenia gwintowanego.