Przedsiębiorczość i gospodarka

Jakie badania się przeprowadza, w celu poznania opinii klienta o naszym produkcie?

Opublikowano: 15 stycznia 2020 o 09:00   /   przez   /   komentarze (0)

Specjalistyczne badania i testy rynkowe pozwalają firmom sprawdzić, jakie opinie na temat ich produktów i usług mają klienci i czy rzeczywiście są z nich zadowoleni. W czym jeszcze przydają się takie badania?

Statystyki i analiza potrzeb klienta

Badania cyklu UX (user experience) są szeregiem szczegółowych testów, dzięki którym producenci produktów i ich sprzedawcy poznają faktyczne potrzeby klienta dotyczące danego przedmiotu, a dzięki opiniom na jego temat wiedzą, co można poprawić, ulepszyć, zmienić. Badanie User Experience jest dla firm cennym wskaźnikiem monitorowania rynku i bardzo często pomaga określić czy produkt jest potrzebny, czy widać nim zainteresowanie rynku i co „kuleje” w jego działaniu wpływając na niższą sprzedaż. Szereg danych statystycznych, które wykazują takie badania dają przedsiębiorcom dostęp do niezwykle ważnej wiedzy. Jakie badania wchodzą w skład takich testów? To m.in Design Research, testy użyteczności i eye tracking, trends research, etnografia, sprint badawczy i inne eksperckie analizy.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Komentarz
Podpis Adres e-mail Strona WWW

jedenaście − cztery =