Jeżeli prowadzimy swoją działalność, zawsze zależy nam tym, aby jak najbardziej rozreklamować naszą firmę. Umieszczone gdzieniegdzie nasze logo to świetna forma reklamy, która na wielu zadziała podprogowo. Ponieważ nie chodzi tutaj o reklamy stricte zawierając tryb rozkazujący „przyjdź i kup”, celem jest subtelne przekazanie odbiorcy, że jest taka firma, że ją zna, że to logo już gdzieś widział. W co zatem najlepiej zainwestować i gdzie takie logo umieszczać?
Sposoby, które są znane od lat świetnie działają do dziś. Jeżeli prowadzimy działalność handlową to idealnym rozwiązaniem jest reklamówka z nadrukiem. Dzięki takiej formie reklamy, osoba która skorzystała z naszych usług idąc ze swoim zakupem będzie promowała naszą firmę na ulicy. Jeszcze lepszym rozwiązaniem jest jeżeli materia z którego wykonane są reklamówki jest wielokrotnego użycia, dzięki czemu klient jeszcze nieraz z niej skorzysta, a przy okazji nas wypromuje.
Z kolei jeżeli prowadzimy działalność stricte biznesową i w trakcie współpracy z klientem tworzymy wiele dokumentów, świetnie sprawdzi się teczka reklamowa, na której umieścimy logo firmy. To bardzo użytkowa forma reklamy, a przy okazji elegancka. Jeżeli rzeczywiście specyfika naszej pracy jest taka, że tych papierów w trakcie powstaje bardzo dużo, to taki dodatek w formie teczki jest bardzo potrzebny, a klient odbierze to jako dodatkowy ukłon w jego stronę. Pewnie nieraz każdemu przytrafiła się sytuacja, że ktoś poprosił chociaż o koszulkę, żeby mu dokumenty nie zamokły.