Polecamy

Jakie badania się przeprowadza, w celu poznania opinii klienta o naszym produkcie?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Specjalistyczne badania i testy rynkowe pozwalają firmom sprawdzić, jakie opinie na temat ich produktów i usług mają klienci i czy rzeczywiście są z nich zadowoleni. W czym jeszcze przydają się takie badania?

Statystyki i analiza potrzeb klienta

Badania cyklu UX (user experience) są szeregiem szczegółowych testów, dzięki którym producenci produktów i ich sprzedawcy poznają faktyczne potrzeby klienta dotyczące danego przedmiotu, a dzięki opiniom na jego temat wiedzą, co można poprawić, ulepszyć, zmienić. Badanie User Experience jest dla firm cennym wskaźnikiem monitorowania rynku i bardzo często pomaga określić czy produkt jest potrzebny, czy widać nim zainteresowanie rynku i co „kuleje” w jego działaniu wpływając na niższą sprzedaż. Szereg danych statystycznych, które wykazują takie badania dają przedsiębiorcom dostęp do niezwykle ważnej wiedzy. Jakie badania wchodzą w skład takich testów? To m.in Design Research, testy użyteczności i eye tracking, trends research, etnografia, sprint badawczy i inne eksperckie analizy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jakie prace zacząć w ogrodzie przed wiosną?
Wiosna to idealny czas na zajmowanie się przydomowym ogrodem, gdyż przyroda budzi się wówczas do życia. Aby jednak przystąpić do […]
Komunikacja wewnętrzna – jej rola i znaczenie w firmie
Komunikacja wewnętrzna – jej rola i znaczenie w firmie
Komunikacja wewnętrzna w firmie to złożone i niezwykle istotne zjawisko, które docenia i dostrzega coraz więcej osób zarządzających, ale również […]
Biżuteryjne prezenty dla kobiet na święta
Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, który kojarzy nam się z magicznymi chwilami w rodzinnym gronie. To także wyjątkowa atmosfera […]
Ostatnie wpisy