Polecamy

Jakie badania się przeprowadza, w celu poznania opinii klienta o naszym produkcie?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Specjalistyczne badania i testy rynkowe pozwalają firmom sprawdzić, jakie opinie na temat ich produktów i usług mają klienci i czy rzeczywiście są z nich zadowoleni. W czym jeszcze przydają się takie badania?

Statystyki i analiza potrzeb klienta

Badania cyklu UX (user experience) są szeregiem szczegółowych testów, dzięki którym producenci produktów i ich sprzedawcy poznają faktyczne potrzeby klienta dotyczące danego przedmiotu, a dzięki opiniom na jego temat wiedzą, co można poprawić, ulepszyć, zmienić. Badanie User Experience jest dla firm cennym wskaźnikiem monitorowania rynku i bardzo często pomaga określić czy produkt jest potrzebny, czy widać nim zainteresowanie rynku i co „kuleje” w jego działaniu wpływając na niższą sprzedaż. Szereg danych statystycznych, które wykazują takie badania dają przedsiębiorcom dostęp do niezwykle ważnej wiedzy. Jakie badania wchodzą w skład takich testów? To m.in Design Research, testy użyteczności i eye tracking, trends research, etnografia, sprint badawczy i inne eksperckie analizy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jakie gadżety i akcesoria mogą sobie zakupić najwięksi miłośnicy gór?
Jakie gadżety i akcesoria mogą sobie zakupić najwięksi miłośnicy gór?
Jeśli chodzi o miłośników gór, to o pewnych rzeczach nie można zapomnieć. W końcu te góry to prawdziwa gratka i […]
Przenośnik taśmowy – jakie ma zalety?
Przenośnik taśmowy – jakie ma zalety?
Przenośniki taśmowe służą do transportu materiałów na duże odległości. Są one często używane w fabrykach i magazynach do przenoszenia towarów […]
Umowa o zachowanie poufności – co powinna zawierać?
Umowa o zachowanie poufności ma na celu zapobiec wydostaniu się na zewnątrz ważnych informacji, na których zachowaniu nam zależy. Można […]
Ostatnie wpisy