Polecamy

Jakie badania się przeprowadza, w celu poznania opinii klienta o naszym produkcie?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Specjalistyczne badania i testy rynkowe pozwalają firmom sprawdzić, jakie opinie na temat ich produktów i usług mają klienci i czy rzeczywiście są z nich zadowoleni. W czym jeszcze przydają się takie badania?

Statystyki i analiza potrzeb klienta

Badania cyklu UX (user experience) są szeregiem szczegółowych testów, dzięki którym producenci produktów i ich sprzedawcy poznają faktyczne potrzeby klienta dotyczące danego przedmiotu, a dzięki opiniom na jego temat wiedzą, co można poprawić, ulepszyć, zmienić. Badanie User Experience jest dla firm cennym wskaźnikiem monitorowania rynku i bardzo często pomaga określić czy produkt jest potrzebny, czy widać nim zainteresowanie rynku i co „kuleje” w jego działaniu wpływając na niższą sprzedaż. Szereg danych statystycznych, które wykazują takie badania dają przedsiębiorcom dostęp do niezwykle ważnej wiedzy. Jakie badania wchodzą w skład takich testów? To m.in Design Research, testy użyteczności i eye tracking, trends research, etnografia, sprint badawczy i inne eksperckie analizy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Fotowoltaika – rozwiązanie, z którego warto skorzystać
Coraz większe rachunki za energię elektryczną skłaniają do oszczędzania jej lub szukania innych rozwiązań mogących obniżyć koszty. Aktualnie gospodarstwa domowe […]
Jaką suknię ślubną wybrać?
Jaką suknię ślubną wybrać?
Jak wiadomo, ślub to najważniejsze wydarzenie w życiu. Nic więc dziwnego, że panny młode chcą wyglądać zjawiskowo i zachwycić gości […]
Uszczelniacze hydrauliczne i pneumatyczne – ogólna charakterystyka i ich powszechne zastosowanie
Uszczelniacze hydrauliczne i pneumatyczne – ogólna charakterystyka i ich powszechne zastosowanie
Szczeliwa hydrauliczne i pneumatyczne to dwa różne rodzaje uszczelniaczy. Można je stosować do różnych celów, w tym do uzupełniania szczelin […]
Ostatnie wpisy