Polecamy

Jakie badania się przeprowadza, w celu poznania opinii klienta o naszym produkcie?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Specjalistyczne badania i testy rynkowe pozwalają firmom sprawdzić, jakie opinie na temat ich produktów i usług mają klienci i czy rzeczywiście są z nich zadowoleni. W czym jeszcze przydają się takie badania?

Statystyki i analiza potrzeb klienta

Badania cyklu UX (user experience) są szeregiem szczegółowych testów, dzięki którym producenci produktów i ich sprzedawcy poznają faktyczne potrzeby klienta dotyczące danego przedmiotu, a dzięki opiniom na jego temat wiedzą, co można poprawić, ulepszyć, zmienić. Badanie User Experience jest dla firm cennym wskaźnikiem monitorowania rynku i bardzo często pomaga określić czy produkt jest potrzebny, czy widać nim zainteresowanie rynku i co „kuleje” w jego działaniu wpływając na niższą sprzedaż. Szereg danych statystycznych, które wykazują takie badania dają przedsiębiorcom dostęp do niezwykle ważnej wiedzy. Jakie badania wchodzą w skład takich testów? To m.in Design Research, testy użyteczności i eye tracking, trends research, etnografia, sprint badawczy i inne eksperckie analizy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Czym jest rekuperacja?
Czym jest rekuperacja?
Klasyczne systemy wentylacyjne (grawitacyjne) opierają się na systemie nawiewników okiennych. Niestety takie systemy nie są doskonałe. Po pierwsze, wprowadzają do […]
Jak zbudowany jest motoreduktor?
W działaniu wielu współczesnych maszyn niezwykle ważną rolę odgrywają urządzenia napędowe, a więc silniki, które dodatkowo współpracują z różnego rodzaju […]
Jak dobrać odpowiednie dodatki do stylowego wnętrza?
Jak dobrać odpowiednie dodatki do stylowego wnętrza?
Elegancja to brak przesady, gustowny minimalizm oraz umiejętność doskonałego dobierania dodatków. By we wnętrzu uzyskać taki efekt, powinniśmy postawić na […]
Ostatnie wpisy